Inlägg: 1995385
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Kevin47: ”KOMAREK!!! Läs artikeln nästa gång så ser du vem de är .....”
Det är det som är problemet, jag vill inte läsa artikeln men jag vill veta vem det gäller. Ingen anledning att klickbaita här.
Det är det som är problemet, jag vill inte läsa artikeln men jag vill veta vem det gäller. Ingen anledning att klickbaita här.
Sv: A proposito de nada
Kevin47: Lerg eller Komarek tror jag hade passat bra in i BIF. Tyckte Lerg var riktigt bra hos oss. Han var en väldigt stabil poänggörare, ca 30 p.
+ 1