Inlägg: 1996611
Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 2019-10-19
Enaranger: vi kan inte skylla på domarna, Brynäs är sist , det är Brynäs fel, ingen domare eller regelbok eller något annat, laget på plan har 10p på 11 matcher, där är problemet.
+ 6
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers - Brynäs IF 2019-10-19
#33:
Nu tror jag du fattade att det var situationer i den här matchen jag syftade på? Men om du tyckte domarna var bra i den här matchen, ja då får du väl skriva/tycka det.
Nu tror jag du fattade att det var situationer i den här matchen jag syftade på? Men om du tyckte domarna var bra i den här matchen, ja då får du väl skriva/tycka det.