Inlägg: 1997982
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
bradberry: nyss hemkommen från matchen och jag tycker Brynäs gör en bra insats men har dock ordentligt med flyt när pucken dansar på mållinjen åtminstone vid 2 tillfällen.
Lundgren tycker jag gör en av sina bättre matcher i brynäströjan och alla kedjor jobbar bra. Sämst tycker jag JD var som är nonchalant och lätt kunnat orsaka några baklängesmål. Tror att förstalinan kunnat fått bättre utdelning hittills om man haft en annan tredjelänk.
Lundgren tycker jag gör en av sina bättre matcher i brynäströjan och alla kedjor jobbar bra. Sämst tycker jag JD var som är nonchalant och lätt kunnat orsaka några baklängesmål. Tror att förstalinan kunnat fått bättre utdelning hittills om man haft en annan tredjelänk.
Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
bradberry: tror inte man tänker alls. Glömde Molin som får ett svagt MVG
+ 1
Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
bradberry: Jo, jag var också lite skeptisk till coachingen i 3mot3. Också mycket märkligt att spela Danielsson men inte Brodecki i den spelformen. Tycker generellt det gick bra för Brynäs när man spelade 1 back och 2 forwards, det gick sämre i bytena där man matchade 2 backar.
+ 1
Andersén Sigalet
Ölund
Idiotcoachning...
Men vilken viktig seger. Vi besegrade OT-spöket, tog två extremt viktiga poäng och lyfter skallarna efter vinst mot serieledaren...