Inlägg: 1998028
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
bradberry: nja det var väl noppa-stiftelsens match det här va? Inte En Bra Start alltså
Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
bradberry: angående publiksiffran igår. Brynäs bjöd alla ungdomslag i gästrikland igår att gå gratis för att uppmärksamma Noppa stiftelsen.
+ 2
Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
bradberry: Bara att vakna och gå in här och "vilja" läsa, är hur gott som helst.
Som alla sagt tidigare så var det nog många spöken som kanske inte jagades bort, men man skrämde dom lite iaf😄
Hoppas nu att detta utnyttjas på bästa sätt framöver.
Som alla sagt tidigare så var det nog många spöken som kanske inte jagades bort, men man skrämde dom lite iaf😄
Hoppas nu att detta utnyttjas på bästa sätt framöver.
+ 4
Helt rätt av Brynäs att fylla sämre publikmatcher och ge barn möjlighet att se hockey och kanske grundlägga ett hockey- och Brynäsintresse. Dessutom ser det bättre ut på papperet och blir mindre negativt tugg om siffrorna hålls uppe så det får väl anses som smart även ur det perspektivet...