Inlägg: 1998125
Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
KulaShaker: Och vilka ögon är det då menar du? Jag lyfter lagets arbetsinsats och inställning igår och det är tydligen "fel ögon"? Sen spelmässigt kommer du aldrig få mig impad ens av det vi såg igår. Bättre upp med det i så fall.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
ellis: "Och vilka ögon är det då menar du? Jag lyfter lagets arbetsinsats och inställning igår och det är tydligen "fel ögon"? Sen spelmässigt kommer du aldrig få mig impad ens av det vi såg igår. Bättre upp med det i så fall."
Håller med Ellis. Spelet är fortfarande utan tydliga linjer. Tycker att MS har implementerat ett ganska slätstruket och tråkigt spel tyvärr.
Håller med Ellis. Spelet är fortfarande utan tydliga linjer. Tycker att MS har implementerat ett ganska slätstruket och tråkigt spel tyvärr.
+ 1