Inlägg: 1998558
Sv: A proposito de nada
Samsung: Planen för BOQEN är att pendla mellan läktaren och att spela då organisationen anser att det är bättre att träna med Devils och spela ibland än att lira med Brynäs.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: Ja , Jo , sjukt ... Kan han ju inte må bra av & tycka är bäst. Det är ju inte så att han är i Man u där det finns ett u21 lag han får matchtid i. Tycker det är dåligt, kan inte, i min värld iaf vara den bästa utvecklingen att bara få sitta på sidan.
+ 1