Inlägg: 1999420
Sv: A proposito de nada
SnowKing: blodet som skrapades av isen bör väl dessutom betraktas som mer objektiva bevis än en stillbild som alla borde förstå kan vara grovt missvisande. Jag tror inte Brodecki var ett dugg förberedd på ”tilltaget”. Sen tror jag alla som spelat fattar att Samuelsson förmodligen inte menar det där och att det till stor del beror på längdskillnaden att det blir som det blir. det blir lätt att man träffar för högt på en kort spelare.
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja:
Brodecki har nog lärt sig att inte slappna av tills han sitter i båset.
Brodecki har nog lärt sig att inte slappna av tills han sitter i båset.
+ 2