Inlägg: 1999824
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
Jan Grismöbel: Om man tar bort Sundqvist så bör man ta bort de 2 andra tränarna också. Inga halva beslut.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
Jan Grismöbel:
Ren idioti att skylla nederlagen på tränarna..
Värvningarna är undermåliga, vi har i dagsläget endast två SHL-backar på papperet, Kilström och Sigalet. Håller inte med allsvenska backar i SHL. En allsvensk back hade varit fullt tillräckligt och inte fyra..Norin, Lindelöf, Lundgren, Ingman..........fan satans djävlar vad dåliga värvningar
Ren idioti att skylla nederlagen på tränarna..
Värvningarna är undermåliga, vi har i dagsläget endast två SHL-backar på papperet, Kilström och Sigalet. Håller inte med allsvenska backar i SHL. En allsvensk back hade varit fullt tillräckligt och inte fyra..Norin, Lindelöf, Lundgren, Ingman..........fan satans djävlar vad dåliga värvningar
+ 1
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 2019-10-29
Jan Grismöbel: Håller med dig fullständigt man måste kunna få ut mera av det här laget. Sunkan har gjort många av spelarna sämre, viljelösa och inget hjärta.
Är det brist på hockeykunnande hos tränaren ? Dom kan inte sparka halva laget även om det är en önskan . Så då får tränaren gå . Denna situation skulle aldrig skett om man aldrig förlängt med detta skämt till tränare . +en hel del värvningar som är fel från början .
PP har varit en paradgren för Brynäs under flera säsonger. Vad är det som har hänt ?? Tror att spelarna inte lyssnar på den s.k tränaren . Något måste göras för detta spel är inte ok någonstans .