Inlägg: 2000536
Sv: A proposito de nada
Captain_fantastic: Haha, festar medan resten av laget spelar match. Bra look. I NHL sitter man med kostym på läktaren. Verkligen professionellt skött förening det här.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Precis. Dumt av Campese att tvinga Desch att gå på nattklubb och supa.
Ingen skugga över Desch öht...
Ingen skugga över Desch öht...
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Käka middag med en kompis borde väl vara tillåtet. Jaedon är inte Tyler.