Inlägg: 2000728
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jag kan inte med ord längre beskriva hur besviken jag är. Jag köper att man inte ska sparka folk och ändra för mycket eller att man faktiskt förlorar matcher ibland. Men nu är en hel del matcher spelade och vi är i november. Om inte klubben agerar nu så är det kört. Så jävla enkelt är det.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Bratwursten : Oj, vad rättvist att OIK vinner.
Sigalet missar öppet mål strax före innan.
Borde ha stått 0-4 efter första.
Haha...
Sigalet missar öppet mål strax före innan.
Borde ha stått 0-4 efter första.
Haha...
Sv: A proposito de nada
Brynäs är ofta som bäst när de är underdogs. Det signalerar inte vinnarkultur för mig
+ 1