Inlägg: 2002550
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
munkas: Tillåt mig tvivla på att du hade varit lyrisk om Brynäs tagit in honom. Han var rent ut sagt kass i Färjestad de 2 senaste säsongerna. Finns ju en anledning att inget lag i Europa hade signat honom förrän Växjö fick panik i oktober.
Sen att han fått maxutdelning hittills där varenda puck studsat in som han slängt in på mål, ja det hade ingen kunnat förutse.
Sen att han fått maxutdelning hittills där varenda puck studsat in som han slängt in på mål, ja det hade ingen kunnat förutse.
Man blir lätt lite avis på lag som visar handlingskraft på ett sätt som Brynäs aldrig kan göra. I Brynäs löser man kris och dåligt spel genom att ta ett bra snack, och sen ytterligare ett snack. Nu är det ju iofs frid och fröjd på åsen ett tag till eftersom vi lyckades vinna mot serieledarna. Marginalen ner till sistaplatsen är ju hela 3 poäng nu så då kan man lugnt avvakta tills Boqvist ätit upp sina popcorn på läktaren i New Jersey.