Inlägg: 2007183
Sv: A proposito de nada
{7981}: Måste vara något personligt med Ersson, har ju gått rykte om attitydsproblem b.la så han är nog i frysboxen tyvärr
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978:
Ursäkta jag lägger mig i...
En kille attitydsproblem kan trots allt vara en stor tillgång på isen, om nu Brynäs vill ha en spelare med fysiska kvalitéer.
Ursäkta jag lägger mig i...
En kille attitydsproblem kan trots allt vara en stor tillgång på isen, om nu Brynäs vill ha en spelare med fysiska kvalitéer.