Inlägg: 2007186
Sv: A proposito de nada
spolaisen: Ursäkta att jag lägger mig i...jag är inte ens säker på att det rör som om attitydsproblem. Läste man artikeln så känns det som det är något personligt för Ersson.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Chanzone:
Okey, tråkigt om det är något personligt i dagar med backbrist, Ersson är ju en back av den gamla skolan där tacklingar ingick i spelet..
Okey, tråkigt om det är något personligt i dagar med backbrist, Ersson är ju en back av den gamla skolan där tacklingar ingick i spelet..