Inlägg: 2007192
Sv: A proposito de nada
spolaisen: Har gått ett rykte om detta men jag vet inte, han verkar uppenbarligen inte ha ledningens förtroende tyvärr.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978:
Kan tänkas att Ersson inte stämmer överens i ambitionerna att spela en mer bandyliknande hockey ...
Kan tänkas att Ersson inte stämmer överens i ambitionerna att spela en mer bandyliknande hockey ...