Inlägg: 2007547
Sv: A proposito de nada
Blixt1980: Då glömmer du att det bara är OIK som gjort färre mål än Brynäs när snart halva serien är spelad. Med segern mot SAIK som undantag, att göra i snitt tvål per match kommer inte hålla i längden. Vi var helt överlägsna Malmö i två perioder men lyckades inte få utdelning. Det var lite som i några av de första matcherna där vi spelade bra men målskyttet fanns inte där. Försvarsspelet ser otroligt mycket bättre ut men anfallsspelet kräver förstärkning utifrån för att bli bra.
+ 11
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{2064}: Spelet har inte fungerat innan du kan inte jämföra skotten för 4 matcher sedan mot gårdagens skott vi hade. 40 skott från helt värdelösa ställen och med ett PP som såg sämre ut än TV pucken.