Inlägg: 2007766
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mk: ”Kan man som nu hålla tempot 2,3 till 2,5 poäng i någon månad så är då jag nöjd.”
Alltså vadå som nu? Hur många matcher räknar du in när? Senaste tre eller??
Alltså vadå som nu? Hur många matcher räknar du in när? Senaste tre eller??
Sv: A proposito de nada
mk: Brynäs har inte vunnit två matcher i rad på snart 1 år. Det är helt makalösa siffror men så är sanningen. Det kommer krävas en uppryckning av makalösa mått om vi plötsligt ska snitta över 2 poäng per match i en månad.
+ 11
Över 3 matcher i rad är svårt. Kan man som nu hålla tempot 2,3 till 2,5 poäng i någon månad så är då jag nöjd. Betyder att man vinner mer än man förlorar.
Det är där Brynäs är just nu. Inget vi supportrar vill vara egentligen. Men sett så det är.
2,3-2,5 poäng i snitt i 1 månad tar jag alla dagar i veckan.