Inlägg: 2007828
Sv: A proposito de nada
Berge: Lundgren är dessutom på uppåtgående tycker jag. Han går för mig före två eller tre backar i truppen.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: Jag har inte Cmore.
Så för mig att se premiären och sen senaste, så är det lite.
Va fan har folk gnytt om😂😂
Hoppas hoppas att mindsettet som MS vill ha börjat sätta sig.
Sen om han är rätt man att leda Brynäs in i framtiden får vi ta efter säsongen.
Så för mig att se premiären och sen senaste, så är det lite.
Va fan har folk gnytt om😂😂
Hoppas hoppas att mindsettet som MS vill ha börjat sätta sig.
Sen om han är rätt man att leda Brynäs in i framtiden får vi ta efter säsongen.
+ 2