Inlägg: 2007835
Sv: A proposito de nada
Berge: okej det tycker du? Ja jag skulle gjort den dealen alla dagar i veckan :) Wännström bredvid rödin och Scott vore något :)
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Samsung: jo om Andersen och Kihlström är tillbaka skulle nog jag göra det med.
Men vill gärna ha någon bättre än Wännström egentligen. Han gör ofta många mål i början av säsongen. Sen blir han ofta skadad eller slutar leverera.
Men vill gärna ha någon bättre än Wännström egentligen. Han gör ofta många mål i början av säsongen. Sen blir han ofta skadad eller slutar leverera.