Inlägg: 2008566
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Makita: Herregud vad du gnäller asså. Det har gått en jävla dag sedan beskedet kring Boqvist kom. Direkt ska motorsågen fram. Du har ingen jävla aning om när ersättaren kommer. Är vi inne i slutskedet av serien och vi fortfarande inte fått in en ersättare, då är det befogat att ta fram motorsågen.
Du tar tillfället i akt att gnälla på precis allt så fort tillfälle ges. Du och en del andra verkar totalt ha glömt bort att Sundlöv värvat både Brodecki och Molin under säsongen. Tyder inte det på HANDLINGSKRAFT som du så bittert eftersöker?
Du tar tillfället i akt att gnälla på precis allt så fort tillfälle ges. Du och en del andra verkar totalt ha glömt bort att Sundlöv värvat både Brodecki och Molin under säsongen. Tyder inte det på HANDLINGSKRAFT som du så bittert eftersöker?
+ 24
Samma gamla offensiva Sundlöv som tidigare detta var verkligen en ny start.
Förlåt för damlaget har det varit det.