Inlägg: 2016092
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Vissa växer aldrig upp, man får tyvärr ta det goda med det onda på såna här sajter.
Dom här yrkesgnällarna kan ju inte må bra, ändå trist att deras eviga gnällande ska förpesta tillvaron för alla normala supportrar.
Om det åtminstone fanns ett uns av (galg)humor eller lättsam ironi i det som skrivs men det mesta är bara tröttsamt tjaaaaaaaaaaaaat och gnäääääääääll om samma saker i nästan varje inlägg. Pinsamt....
Dom här yrkesgnällarna kan ju inte må bra, ändå trist att deras eviga gnällande ska förpesta tillvaron för alla normala supportrar.
Om det åtminstone fanns ett uns av (galg)humor eller lättsam ironi i det som skrivs men det mesta är bara tröttsamt tjaaaaaaaaaaaaat och gnäääääääääll om samma saker i nästan varje inlägg. Pinsamt....
+ 5
För jävla trist...