Inlägg: 2016275
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
bradberry:
Tydligen finns där ett underliggande hat mot KK.
Kanske Monitor ERP Arena ska vara en tyst anläggning under matcherna, inget skränande från ståplats.
Föreningen kan bygga bort ståsektionen, för både hemmasupporters och bortasupporters, och på så sätt bereda sittplats till mer av den tysta publiken, så behöver inte heller bråken uppstå i "fel" bar.
Tydligen finns där ett underliggande hat mot KK.
Kanske Monitor ERP Arena ska vara en tyst anläggning under matcherna, inget skränande från ståplats.
Föreningen kan bygga bort ståsektionen, för både hemmasupporters och bortasupporters, och på så sätt bereda sittplats till mer av den tysta publiken, så behöver inte heller bråken uppstå i "fel" bar.
+ 1
Sv: A proposito de nada
bradberry: Precis. Följ lagar/regler så bilr det inga problem. Hade BIF felat med avstängningar av personer så hade inte dom följt angivna regler och då hade ju Brynäs fått problem i stället. Men nu har har ju inte det skett så felet ligger nog inte hos föreningen i detta fall..
+ 1
• Jag har ingen förståelse för upprördheten/bojkotten från KK:s sida.
• Jag har ingen förståelse för folk som har förståelse för upprördheten/bojkotten från KK:s sida.
Time to grow up...