Inlägg: 2016287
Sv: A proposito de nada
spolaisen: Det är ingen som tycker att KK ska vara tysta på läktaren. KK är alltid välkomna till match, man skapar oftast en bra stämning på läktaren. Brynäs måste dock få agera om medlemmar i KK gör övertramp.
+ 18
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
magr: Oavsett är det inget som gynnar laget och föreningen, det är ju total katastrof nu på ståplats, riktigt pinsamt tyst.
+ 1