Inlägg: 2016343
Sv: A proposito de nada
Honken: Hellre det än att låta läktarkulturen utvecklas åt fel håll bara för att man är rädd för att KK inte ska dyka upp.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
magr: Nu tror ju inte jag att KK är en farlig falang, kan bara konstatera att det har påverkat stämningen väldigt negativt.
Sv: A proposito de nada
magr: Och ingen förbjuder ju resten av gamnackarna i arenan att lufta strupen!
+ 2