Inlägg: 2016379
Sv: A proposito de nada
Morningstar: Vi har en slutspelsmässig trupp, så varför ändra ett vinnande koncept?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Vad tror ni om nästa års målvaktspar? Ersson har kontrakt men Erikssons går ut. Man kan väl inte påstå att man fått ur de man hoppats på Hedesunda-sonen.. blir han kvar? Min magkänsla säger att Lindbäck är sugen på ett länge kontrakt och få lite stabilitet?