Inlägg: 2016538
Sv: A proposito de nada
Jim80: ERP har väl pröjsat för Arenanamnet och det lär väl stanna där kan jag tänka.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}:
Vi lever i tider av REKLAM och ERP vill också synas, och när Gävle kommun gav upp med sponsringen till den anrika klubben....Kanske ERP kan stå för ett köp av en klassback från KHL..
Vi kanske kan hoppas på en fiiin julklapp från ERP.
Vi lever i tider av REKLAM och ERP vill också synas, och när Gävle kommun gav upp med sponsringen till den anrika klubben....Kanske ERP kan stå för ett köp av en klassback från KHL..
Vi kanske kan hoppas på en fiiin julklapp från ERP.