Inlägg: 2016585
Sv: A proposito de nada
mk: jag skrev att han inte är något för Brynäs men andra lag agerar allafall
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Kevin47: "men andra lag agerar allafall"
Så Brynäs borde alltså agera bara för att ett annat lag agerar?
Vilka lediga spelare finns det isf just nu och som vill komma hit, som Sundlöv borde värva?
Så Brynäs borde alltså agera bara för att ett annat lag agerar?
Vilka lediga spelare finns det isf just nu och som vill komma hit, som Sundlöv borde värva?