Inlägg: 2016769
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Brynäsgubbe: Är det så konstigt,Brynäs är inte bättre än Oskarshamn på halvfart
Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Jag ger upp.......igen
Det här är pinsamt.
Vi har inte det som krävs i SHL
😢😢😢
Det här är pinsamt.
Vi har inte det som krävs i SHL
😢😢😢
+ 1
Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Brynäsgubbe: Ja du kanske Dackell och Sundlöv kan svara på detta....