Inlägg: 2016794
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Va fan!
”viljan”!
Sådant surr av MS klarar jag inte av!
Har försvarat bevarandet av MS men nä ni har nog rätt.
Räcker inte att gå ut på en is och ”vilja” vinna - man måste veta vad HUR man vill agera för att vinna också, och klara av spela detta ”hur”.
”viljan”!
Sådant surr av MS klarar jag inte av!
Har försvarat bevarandet av MS men nä ni har nog rätt.
Räcker inte att gå ut på en is och ”vilja” vinna - man måste veta vad HUR man vill agera för att vinna också, och klara av spela detta ”hur”.
+ 1
Oskarshamn!!!