Inlägg: 2016866
Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Zappaholic: Huge, nu vill jag höra ditt försvars kommentar för denna usla insats.
+ 6
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Jävla skitlag. Så otroligt förnedrande. Och som vanligt var man ju beredd på skiten.
🤮🤮🤮
🤮🤮🤮
+ 2
Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Ska jag också tok klaga.
Nu måste MS få gå.. Det är så jävla loja spelare där ute.
Alla måste se att det inte finns någon go i grabbarna.
Riktigt jävla dåligt.. Usch!!!
Nu måste MS få gå.. Det är så jävla loja spelare där ute.
Alla måste se att det inte finns någon go i grabbarna.
Riktigt jävla dåligt.. Usch!!!
+ 1