Inlägg: 2016986
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
{8399}: Jag tror att spelarmaterialet håller om det finns en spelidé, ett system som säger, så här ska vi spela i PP, så här i BP, så här 5 mot 5 osv.
Var man på sin plats med en uppgift för att föra laget framåt, det är här vår tränartrio fallerar, det finns tyvärr inget spelsystem i någon av spelformerna. Spelarna är vilsna, letar efter ledning från båset, men tyvärr tror inte spelarna på den ledning de får därifrån.
Var man på sin plats med en uppgift för att föra laget framåt, det är här vår tränartrio fallerar, det finns tyvärr inget spelsystem i någon av spelformerna. Spelarna är vilsna, letar efter ledning från båset, men tyvärr tror inte spelarna på den ledning de får därifrån.
+ 1
Alltså kanske åtta eller nåt men en fjärdeplats?? Nä du