Inlägg: 2017015
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Snälla allihopa,
Kom med konstruktiv kritik och åsikter istället för att gråta ut "Finns ingen spelidé, byt ut alla och sätt in kunnigt folk för arbetsuppgifterna, MS håller inte, värva, måste sikta på att hålla oss kvar i SHL".
Kom med idéer om hur vi kan förbättra verksamheten istället för att klaga på varenda liten grej som Brynäs gör. Brynäs har haft 3 lyckade säsonger sportsligt på 2000-talet, 99/00, 11/12 och 16/17. Vad kan vi bara spekulera i. Men vad gjorde vi bra under dessa sesser som la grunden för framgången? Och vad har Brynäs IF gjort för att fucka upp resterande säsonger?
Så kortfattat,
Vad borde Brynäs IF göra/inte göra?
Kom med konstruktiv kritik och åsikter istället för att gråta ut "Finns ingen spelidé, byt ut alla och sätt in kunnigt folk för arbetsuppgifterna, MS håller inte, värva, måste sikta på att hålla oss kvar i SHL".
Kom med idéer om hur vi kan förbättra verksamheten istället för att klaga på varenda liten grej som Brynäs gör. Brynäs har haft 3 lyckade säsonger sportsligt på 2000-talet, 99/00, 11/12 och 16/17. Vad kan vi bara spekulera i. Men vad gjorde vi bra under dessa sesser som la grunden för framgången? Och vad har Brynäs IF gjort för att fucka upp resterande säsonger?
Så kortfattat,
Vad borde Brynäs IF göra/inte göra?
Med det vill jag säga att det inte bara är vi som har problem.