Inlägg: 2017022
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
{8399}:
99/00? 2a i serien och ut i semi mot Modo?
Du tänker på 98/99?
För övrigt en period precis runt milennieskiftet där Brynäs var bra en lite längre period (flera säsonger i rad).
99/00? 2a i serien och ut i semi mot Modo?
Du tänker på 98/99?
För övrigt en period precis runt milennieskiftet där Brynäs var bra en lite längre period (flera säsonger i rad).
+ 2
Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
{8399}: Lindström:
Bra åsikter och håller med i vad ni säger, vore kul om fler kom med förslag och konstruktivt tänkande.
Bra åsikter och håller med i vad ni säger, vore kul om fler kom med förslag och konstruktivt tänkande.
+ 1
11/12 då hade vi fantastiska juniorer som bidrog med spets i tillägg till de spetsar vi hade. Återigen fantastiskt målvaktsspel i slutspelet.
16/17 hade vi ett bra lag med återigen unga spelare som bidrog med billig spets i tillägg till den invärvade spetsen. Bulan.
Nu har vi varken bra invärvad spets (Scott undantaget), bra unga spelare (Söderström undantaget), bra målvakter eller bra tränare.
Brynäs bör förstärka truppen samt även tränarsidan, in med en ny röst i båset.