Inlägg: 2017023
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Lindström: ”noll linjer i uppspel”
Ok.
Kan du isf ge oss en konkret bild och berätta hur du vill att de olika uppspelen borde se ut, beroende på hur motståndaren agerar när vi har puck?
Nu har du ju chansen att vara konstruktiv och inte bara gnälla över noll linjer i uppspelen.
Ok.
Kan du isf ge oss en konkret bild och berätta hur du vill att de olika uppspelen borde se ut, beroende på hur motståndaren agerar när vi har puck?
Nu har du ju chansen att vara konstruktiv och inte bara gnälla över noll linjer i uppspelen.
Holmqvist?
Han signum måste vara hönsgård.
-Noll linjer i uppspel
-Backarna rusar antingen eller står som fastfrusna koner, ingen avvägning alls
- Hur kan alla ledande spelare bli (Sigalet) sämre än bättre hur längre serien går?!
-Får backarna ens träna på avslut? Kanske ska dra ner 5 varv med tejp på handlederna..
Om nu Dacke & co INTE vill kicka Sunken så ta åtminstone in någon som får ordning på backarna och spelet i egna zonen.
Vart kostsamt att inte ersätta Boken, vi har en 1a lina som ser ut sen en 2-3e lina.
Sen 3 st brunkar linor som är otroligt trubbiga.