Inlägg: 2017646
Svarskommentarer
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Ja det vart 4-2 som jag förutspådde, BEDRÖVLIGT.
Spelidé nån?
Melin överglänste med råge i båskampen. Värvas det inte nu så ligger vi jävligt illa till.
In med Widing fort som fan, sen leta spets!!
Spelidé nån?
Melin överglänste med råge i båskampen. Värvas det inte nu så ligger vi jävligt illa till.
In med Widing fort som fan, sen leta spets!!
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Kalla mig vad fan man vill, men det bortdömda målet och felaktiga matchstraffet avgör denna matchen.
Vi gör ingen toppmatch, men blir rånade av zebrorna.
Vi gör ingen toppmatch, men blir rånade av zebrorna.
+ 2
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Jim80: Jag mailade Sundlöf om förvärv och då svarade han att det måste vara TVÅ parter för att ett förvärv ska komma till. Alltså att de kontaktat spelare men INGEN vill till Brynäs....
+ 2
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Jim80: Vi ska inte skylla på domarna men det klart att den felaktiga utvisningen på Sigalet och det bortdömda målet är ingredienser i matchen som inte är till vår fördel om man säger så.
Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Jim80: 1 poäng blev det mot Oskarshamn och Leksand alltså. Bye bye Mange.
+ 9