Inlägg: 2018515
Sv: A proposito de nada
Dallemas: Fy fan vad dåligt. Han slår ju tydligt till pucken INNAN Alsenfeldt lägger handsken på den. Vilka fega domarkräk
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Nu får det fan vara nog! SHL vad är det som händer?? Solklart mål alla dagar i veckan, i alla ligor, på alla kontinenter.
Får man inte peta in en retur längre??
Pucken var ju inte blockerad.
Får man inte peta in en retur längre??
Pucken var ju inte blockerad.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Har sagt det förr och säger det igen, SHL är en pajasliga - mycket tack vare domarkåren.
+ 1