Inlägg: 2018536
Sv: A proposito de nada
Ölund har ju inget flyt just nu, om man säger så... förstår att han garvade av uppgivenhet.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Missade hög klubba på Rödin. Risk att vi kommer tappa matchen nu om dom lägger fokus på domarna
Sv: A proposito de nada
Steenm: Hur i helvete kan man missa den höga klubban? Hur blinda är dom?
+ 2