Inlägg: 2018569
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: En blind kan se på reprisbilderna att domslutet var korrekt enligt regelverket, så jag begär inte att du som förmodat seende ska se det.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: öhhh blind kan se! Jaha då fördtår jag att du inte kan se nånting överhuvudtaget@
Sv: A proposito de nada
Huge:
"En blind kan se på reprisbilderna att domslutet var korrekt enligt regelverket,"
Skämtar du? Eller ser du en annan match?
"En blind kan se på reprisbilderna att domslutet var korrekt enligt regelverket,"
Skämtar du? Eller ser du en annan match?
+ 3
Sv: A proposito de nada
Huge: Är du allvarlig? Menar du att han slashar klubban ur handen på målvakten?
+ 2
Sv: A proposito de nada
Huge: Det där målet blir endast bortdömt i SHL. Ingen annanstans. Pucken ligger lös, Ölund träffar puck och klubba. Han måste få gå på en lös puck i målområdet. Alsenfeldt har inte blockerat pucken.
Solklart mål.
Solklart mål.
+ 3