Inlägg: 2018608
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lindström: Ja, precis som jag skrev tidigare. Det blir samma jävla visa varenda gång... Domarna hatar Brynäs men denna gång kommer man naturligtvis inte döma bort målet.
Sv: A proposito de nada
Lindström: Helt jävla otroligt.
Dock kör han ju på Ericsson när han gör mål så detta ska ju dömas bort. SOLKLART i mina ögon. Tar med sig klubbhandsken med skridskon
Dock kör han ju på Ericsson när han gör mål så detta ska ju dömas bort. SOLKLART i mina ögon. Tar med sig klubbhandsken med skridskon