Inlägg: 2018631
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Brukar hålla lugnet, men finner det ganska provocerande, med dessa bedömningar som slumpas fram med hjälp av en tärning.
Fy fa...... Alltså
Fy fa...... Alltså
Sv: A proposito de nada
Logiskt ska det självklart vara mål.
Med tidigare bedömning i åtanke ska det självklart dömas bort.
Inkonsekvensen dödar sporten...
SHL dör...
Med tidigare bedömning i åtanke ska det självklart dömas bort.
Inkonsekvensen dödar sporten...
SHL dör...
+ 1