Inlägg: 2018637
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Steken84: Du får nog acceptera att det är irriterat här inne. Passar det inte så får du hänga på ditt eget forum.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Steken84: Ja ”offside i målgården” är d ju inte. Humor att påstå... Däremot, med tidigare bedömningar i åtanke... Är malmöspelaren innanför målgården OCH är på målvakten innan pucken slås in. Så varför väljer idioterna att godkänna detta mål plötsligt. Tombolaliga...
Seriöst! Seriöst! Seriöst!
SHL är på tunn is... Riktigt tunn is...
Seriöst! Seriöst! Seriöst!
SHL är på tunn is... Riktigt tunn is...
+ 2
Sv: A proposito de nada
Steken84: pucken utanför samtidigt som ena Skridskon genade igenom målgården.
Är inte det offside?
Är inte det offside?
Offside i målgården av den som är puckförare?
Nu får du och resten av brynäsfansen lugna ner sig!