Inlägg: 2018679
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Om vi gör något mer mål idag.(tveksam) så kommer Anders troligen bara säga det i förbifarten inte gå upp i tonläge som han gör så fort Malmö kommer in i offensiv zon.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Thias30:
Jag tror inte han ser matchen i realtid, svårt att följa en match med hjälp av en takspegel..............han ser en fördröjd variant av spelet på sin egna lilla monitor,,
Jag tror inte han ser matchen i realtid, svårt att följa en match med hjälp av en takspegel..............han ser en fördröjd variant av spelet på sin egna lilla monitor,,