Inlägg: 2018684
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Monstertackling ???? Skämtar du eller , han böjde sig ju ner när han fick tacklingen Herregud
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Varför kliver inte Brodecki in och skymmer målvakten när Kilas lägger en handledare mot mål?
Blir plockpotatis för Alsenfelt istället...
Blir plockpotatis för Alsenfelt istället...
Sv: A proposito de nada
Jim80: Va faaannnnnn, fortsätter Brynäs torska så kommer kärringen att lämna mig. Vem fan blir uphetsad efter en Brynäs förlust?
+ 1