Inlägg: 2018685
Sv: A proposito de nada
Chanzone: Uppspelen är bättre än vanligt men avsluten är usla som vanligt. Ingen energi, tyst och trött...tyvärr.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
#33: Ja kanske lite bättre. Men känns som man passar på stillastående spelare hela tiden.
En gåta hur vi är på väg att torska mot detta Malmö. Tycker dom är så sjukt dåliga alltså, nästan i klass med IKO. T om Leksand känns ju bättre.
En gåta hur vi är på väg att torska mot detta Malmö. Tycker dom är så sjukt dåliga alltså, nästan i klass med IKO. T om Leksand känns ju bättre.