Inlägg: 2018689
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Ja årets insats av både zebrorna och Brynäs....
Man skäms fanimej, tror att MIF hade kunnat komma upp med två backar och enkelt spelat hem tre pinnar.
Har vi 3 tacklingar efter 40 min? - Imponerande att åka bandy sväng så fort man kommer in i deras zon.
Man skäms fanimej, tror att MIF hade kunnat komma upp med två backar och enkelt spelat hem tre pinnar.
Har vi 3 tacklingar efter 40 min? - Imponerande att åka bandy sväng så fort man kommer in i deras zon.
Sv: A proposito de nada
Det här är en formsvacka Brynäs inte hade råd med. Viktigast i dag är att LIF och OIK inte tar poäng.
Det är ett matchvinnande konceptet 👍🏻
Oj vad vi har ofarliga backar från blå linjen..