Inlägg: 2018736
Sv: A proposito de nada
Huge: Sen kan man ju fundera på om det är målvakterna som alltid är extra bra mot Brynäs? Du har aldrig funderat om det kan bero på någonting annat?
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lunkan: Självklart. Är nog en komb av bra målvakt med en del flyt och skral ineffektivitet.
Tycker ändå att väldigt många öppna jättelägen vi haft har resulterat i riktigt bra avslut som rimligtvis inte går att göra så mkt bättre.
Men visst saknar vi en Palushajtyp, helt klart.
Speciellt när vi överlag har alltför många klena avslutare.
Tycker ändå att väldigt många öppna jättelägen vi haft har resulterat i riktigt bra avslut som rimligtvis inte går att göra så mkt bättre.
Men visst saknar vi en Palushajtyp, helt klart.
Speciellt när vi överlag har alltför många klena avslutare.