Inlägg: 2018764
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
OveForShow
många spelare i brynäs sköter sina uppgifter bra, samma kan inte sägas om styrelsen i föreningen, som mera liknar de styrande i Peking.....................
många spelare i brynäs sköter sina uppgifter bra, samma kan inte sägas om styrelsen i föreningen, som mera liknar de styrande i Peking.....................
Sv: A proposito de nada
Stryk mot OIK, LIF och Malmö med manfall och inte ett skit händer... AVGÅ ALLA
+ 1
Sv: A proposito de nada
När man ser Norin, Blomman & co i PP så förstår man hur illa ställt det är i Brynäs idag.
1 skott på 1:48 IMPONERANDE...….
1 skott på 1:48 IMPONERANDE...….
+ 1
Sen gör man inte mål när man får lägena. Brynäs är ett jävligt dåligt lag.