Inlägg: 2018787
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Varför är folk kvar i arenan??
Alla 5 500 borde resa sig och gå.
Skulle faktiskt va bra för att alla inblandade att få sig en rejäl tankeställare.. Vad krävs för att inse? Uterink mot Tierp ?? Detta är under all kritik. Gå hem folk och låt alla andra skämmas.
Alla 5 500 borde resa sig och gå.
Skulle faktiskt va bra för att alla inblandade att få sig en rejäl tankeställare.. Vad krävs för att inse? Uterink mot Tierp ?? Detta är under all kritik. Gå hem folk och låt alla andra skämmas.
Hörde jag dig säga Koork? 😀