Inlägg: 2018915
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Enaranger:
vid 1-3 målet drog målgöraren med sig brynäsmålvaktens klubba med foten, är det okey?? någon som vet svaret??
hade eriksson kunnat förflytta sig i sidled och därmed räddat, om han släppt klubban?
vid 1-3 målet drog målgöraren med sig brynäsmålvaktens klubba med foten, är det okey?? någon som vet svaret??
hade eriksson kunnat förflytta sig i sidled och därmed räddat, om han släppt klubban?
+ 1
Sv: A proposito de nada
Vi är nu tyvärr fast i 11-14. Slutspel är en utopi om inget händer i båset. Vi är tyvärr inte bättre än så här.
Jag antar att det även var Dackells fel att 2-0 målet stals från oss?