Inlägg: 2018917
Sv: A proposito de nada
Auchinleck: Är det för att de mest engagerade medlemmarna inte bor i Gävle och därför inte har samma möjligheter att ha koll på alternativen?
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Mattson:
De får väl byta ut sin valberedning då, om de inte har koll på hur de som är valda att företräda medlemmarna jobbar?
De får väl byta ut sin valberedning då, om de inte har koll på hur de som är valda att företräda medlemmarna jobbar?