Inlägg: 2019910
Sv: A proposito de nada
Anskar: Rautio stod på huvudet hos oss också. Visst hade han dåliga matcher men han var grym också. Hade han fått stå hela slutspelet - 17 hade vi haft ett till SM-guld.
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäs plockar in Solem till matchen mot Växjö.
Brynäs plockar in Mannberg i PP till matchen mot Växjö.
Man riktigt känner hur vi är oslagbara i eftermiddag....
Brynäs plockar in Mannberg i PP till matchen mot Växjö.
Man riktigt känner hur vi är oslagbara i eftermiddag....
+ 9